چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
۰ نفر

استان اردبیل که در هفته نخست مرداد ۹۹ بالاترین میزان ابتلا و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا را در پنج ماه گذشته تجربه کرده، طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، در ردیف استان‌های با وضعیت قرمز قرار گرفت.

کرونا در ایران

به گزارش همشهری‌آنلاین، ستاد کرونا در استان اردبیل ۷ مرداد ۹۹ اعلام کرد: ابتلا و مرگ و میر ناشی از شیوع کرونا در استان اردبیل با روند صعودی ادامه دارد به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته، با ۱۲ نفر افزایش، ۷۶ بیمار جدید مبتلا به این بیماری در مراکز درمانی استان بستری شدند و ۶ نفر نیز جان باختند.

در این مدت، ۶۷ فرد مبتلای به کرونای بستری شده در مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

هم‌اکنون ۴۰۱ نفر به علت ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۶۳ نفر از آنها در بخش مراقبت‌های ویژه تحت‌نظر قرار دارند.

 آمار مراجعه روزانه به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی استان اردبیل از یک هزار نفر فراتر رفته و تمام تخت‌های بخش‌های کرونا مملو از بیمار است.

ستاد مقابله با کرونا در استان اردبیل از شنبه ۴ مرداد، تمام پاساژها، مراکز خرید و صنوف پرمراجعه در شهر اردبیل را به مدت یک هفته تعطیل اعلام کرد؛ اما شواهد میدانی نشان می‌دهد که فعالیت این مراکز بدون توجه به تصمیم ستاد کرونا تعطیل نشده و جریان دارد.

کد خبر 535409

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha